Loppis

Innan jag åkte upp till stallet så följde jag med Mamma när hon skulle på loppis, var vell inget speciellt. Dallas följde med, det var flera som kom fram och vela klappa på honom. Så söt! 
 
 
 
Fick iallfall med mig ett antal filmer och en tavla med hem! Såklart när jag skulle ställa ner tavlan försiktigt på golvet så råkade jag spräcka glaset.. Så arg! Jag som vela ha den tavlan. så får åka till ikea och kolla efter en liknande eftersom den var därifrån. Men det kommer ju inte bli av på ett tag..
 


Fick iallafall med mig 5 filmer hem.
* Pyamas(komedi)
* Wallander, kuriren 
* American Pie, the wedding
* The Grudge, Förbannelsen
* The Eye
 
Ska kolla på en av dom idag innan jag ska gå och lägga mig. 
 
Håller tummarna inför imorgon! 
 
 
0 Kommentarer till "Loppis"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!