funkar inte

Har inte bloggat på ett tag jag vet.. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen! 
Movie maker funkar fortfarande inte, fast jag har tagit bort & installerat om det.. Någon som vet vad det är för fel!? 
den här rutan kommer upp.
har 3 filmer som ska läggas upp här på bloggen :(
 


 
I torsdags var jag och pappa och frågade om vi fick tömköra i Maria's ridhus i högbo, Vilket vi fick! Pia var jätte duktig! 
 
 
Igår var det träning för uffe på Fältis, Gick superbra! :D Red med det nya bettet och vi red mycket samling och att dom skulle gå kvar i den runda formen även i samling mot passage, galoppiruetter m.m Hon kändes jättefin! vart ett riktigt styrkepass igår vilket behövs! Har film så om bara movie maker vill fungera så kommer den upp. 

 
Idag vart det en liten skogstur barbacka. Skrittade för det mesta men travade och galopperade lite på en skogsväg. Hon var superfin! 
Imon ska hon skrittas en sväng. :)
 

 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "funkar inte"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!