Det här med Prao

Nu har jag äntligen bestämt mig vart jag ska praoa. Vi ska ut en gång nu i 9:an och praoa under vecka 40,jag hade flera alternativ att välja mellan men eftersom jag ska tävla på lördagen efter prao så blir det lite tätt om jag ska åka till tex Gotland och Praoa, blir så mycket åkande.. Så jag har bestämt mig att jag ska Praoa på Bergåkra gård hos Sigrid Bergåkra igen, har redan gjort det en gång under förra vintern. Det är det lättaste eftersom jag känner dom bra och jag kan ta med Pia, det är inte så långt dit och sen så ska jag förmodligen söka till deras gymnasium som startar nästa år! :D
 
 
Hade jätte roligt förra gången, det var ju tyvärr vinter så det var väldigt kallt och halt så på så sett så var det inte så roligt. Men nu så kommer det inte vara snö så då blir det lite lättare. Då hade jag med 2 ponnyer också, nu har jag bara en :)
 
 
Såg imorse att Hippson hade varit där och knäppt ett antal kort på anläggningen, så för er som inte vet hur det ser ut. Kolla in! ;)
 
 
 http://www.hippson.se/bildspel/bildspel-inspireras-av-bergakra-gard.htm
 

0 Kommentarer till "Det här med Prao"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!