Skritt tur i Åskvädret

Åkte upp till stallet klockan 16,00. Tog in hästarna och pysslade om pia lite, Det är galet mycket knott på kvällarna/nätterna! trots att dom har täcke så kryper dom innanför och biter dom.. 
Skrittade ut en stund barbacka på Pia, vart lite fundersam över hur hon skulle reagera eftersom hon tycker det är lite otäckt när jag kliver upp på henne barbacka och nu när jag inte ridit barbacka på ett tag. Men hon var super snäll! :D  Skrittade bara en sväng vid husen och genom en liten skogsstig hem, hon var så snäll så! Det åskade och blixtrade fast det var en bit bort som tur var. Men det kom närmare helatiden så jag red bara 20 minuter. :)
 
Precis när jag var klar i stallet och hade kommit innanför dörren så började det spöregna,hagla! Lagom tur ;)
 
 
Imon är det träning!
 
0 Kommentarer till "Skritt tur i Åskvädret"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!