Vinnarna av SM 2012

Anonym Om: Svar på tal
 
Kan du inte skriva lite om vad du tycker om dom ponnysarna som vann sm i B,C och D?
 
Svar; Visst kan jag det! :) 
 
Vinnare av B-ponnyerna; Findus. 19 år och still going strong, han har vunnit SM ett antal år nu så man blir inte precis förvånad av att han vann iår igen. Fast han hade en del som var uppe där och fajtades mot honom och var inte långt ifrån honom! Han är fin och gör allt rätt, men tycker faktiskt han är lite "tråkig" och kolla på om jag ska vara ärlig. Han gör liksom allt rätt och går som om han var radiostyrd, Det är roligare/spännande med en ponny med mer tryck i och som är lite mer på hugget.  :)
 
Vinnare av C-ponnyerna; Moelgarnedd Montana RW 114 ! :D
Måste jag skriva nå mer ? ;) Tror dom flesta som har läst min blogg vet vad jag tycker om honom, GALET fin ponny, Bara älskar honom! så underbar och söt ponny med enorma gångarter. 
 
Vinnare av D-ponnyerna; Puccini. Har faktiskt bara sett honom ordentligt 1-2 gånger innan. Men det är såklart en fin ponny med mycket schwung och har stora rörelser :) 
 
Ponny-SM dressyr medaljörer
D-ponny,C-ponny, B-ponny 
 
1 Kommentarer till "Vinnarna av SM 2012"
Postat av: Anonym

Det var inte någon ingående beskrivning ;)

Svar: None
Malin Lönn


Datum: 2012-08-30 / Klockan: 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!