Funkade bra!

Testade det nya bettet idag, Tyckte hon funkade bra på det! Hon skummade betydligt mer med dethär bettet en hon gjort innan.
 
Hon kändes riktigt fin, fast hon var riktigt stark och låg på väldigt mycket i mellanåt!  Rider ju ute i skogen och då blir hon snäppet mer laddad. Så när jag gjorde en halvhalt och lättade lite som i en överstrykning så drog hon iväg när jag lättade eftersom det var hemväg gjorde så några gånger på bortåt väg och då gick det bättre, men på hemväg så blir hon väldigt stark
Men det blir perfekt när det blir på ridbana/ridhus imon för då brukar hon vara lite mer koncentrerad på mig än på allt runt om kring. 
 
 
Startlistorna för imorgon har kommit upp! Är en regional lätt AP:1, är med i Aros elitlag. Ska bara ta det lugnt och inte satsa någonting med tanke på hur hon var på SM, så jag ska försöka rida ett stadigt program. Rider inte förens klockan 16,28 men eftersom pappa är delad lagledare så måste vi vara där när tävlingarna startar vilket är 12.00. Så vi ska åka från stallet vid 09:30-10.00, ska upp till klockan 08,00 så jag hinner knoppa och packa, smörja det sista! :D
 
Det som är så roligt är att det är Nicole Magaliff som är en av domarna imon och hon har ägt/haft dollar(min gamla ponny) ett tag förut när han var 3-4 år och red in honom och utbildade honom tillsammans mer Gabriella schelin!
 
 


 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Funkade bra!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en design på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!